Het meest waardevolle testrapport voor het lanceren van een nieuw product

Committed testrapport

Je doelgroep test je productsample op de volgende criteria:

In deze categorie gaan we diep in op de kwaliteit van het product. We beoordelen het materiaal, de verwachtte levensduur, de prijs-kwaliteitverhouding en we vergelijken de kwaliteit met die van soortgelijke producten.

In deze fase kijken we in hoeverre het product gebruiksvriendelijk is en of het product makkelijk te installeren/gebruiken is. Zo analyseren we de handleiding en verdiepen we ons in het gebruiksgemak van het product.

Betrouwbaarheid van een product is de basis van een succesvol product. Bij deze analyse onderzoeken we of het product betrouwbaar overkomt op de doelgroep. Tevens onderzoeken we of het product beschikt over de benodigde verkooprechten en keurmerken.,

In deze categorie onderzoeken we hoe het design overkomt op de doelgroep. We gaan onder andere dieper in op de uitstraling van het product, de functionaliteit en het onderscheidend vermogen.

In deze testfase onderzoeken we of het product een specifiek probleem oplost en meerwaarde biedt ten opzichte van andere producten in deze productgroep.

We kijken of er iets extra’s aan het product toegevoegd is en of het product past bij het imago van het merk. We gaan dieper in op de uniekheid van het product.

We gaan dieper in op het onderscheidend vermogen van het product en in hoeverre dit product zichzelf differentieert t.o.v vergelijkbare producten op de markt.

In deze categorie meten we in hoeverre het product innovatief is. We doen onderzoek naar het product en brengen andere aanbieders in kaart. We analyseren hiermee het innovatieve- vermogen van het product.

In deze fase onderzoeken we de branding die toegepast is op de verpakking van het product. We kijken of de verpakking voldoet aan de wettelijke verplichtingen en of deze afgestemd is op de doelgroep. Naast branding kijken we naar het meegeleverde promotiemateriaal als visitekaartjes/reviewuitnodigingen. Tevens onderzoeken we of het verpakkingsmateriaal praktisch en functioneel is.

De prijszetting is een van de belangrijkste factoren wat een product succesvol maakt. Onze testers geven een advies over de prijs-kwaliteitsverhouding. We onderzoeken of de prijs het product aantrekkelijk maakt en of deze realistisch is.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is een begrip wat steeds belangrijker wordt. In deze categorie analyseren we het product en kijken we of product bijdraagt aan duurzaam ondernemen.

We kijken naar de interne processen, de grondstoffen van het product en de hoeveelheid verpakkingsmateriaal.

Dedicates testrapport
dedicated testrapport

Een uitgebreid testrapport met tien waardevolle criteria

Met behulp van het uitgebreide testrapport testen we je product sample op alle criteria die bijdragen aan een succesvol product. Dit doen we allemaal door de ogen van de consument.

Stuur je product sample vandaag nog op

En behaal succes op Bol.com

Logo Zoomnetic

Alle rechten voorbehouden © 2020 Zoomnetic