Bestellingen

Het streven is om drie dagen na ontvangst van het product de testresultaat op te sturen. Bij enkele producten kan het testproces wat langer duren. We willen natuurlijk de beste prestaties leveren!

Jazeker! Stuur even een email naar info@zoomnetic.nl en voeg je bestelnummer toe. Vertel ons welke speciale wensen je hebt en wij nemen dit mee in het testproces.

Helaas kunnen wij de verzendkosten van je adres naar ons testcentrum niet vergoeden. We raden altijd aan de sample direct van het de leverancier naar ons testcentrum te sturen. Indien je het product terug wenst, sturen wij het product gratis naar je op.

Absoluut. Indien je het product terug wenst na het testen, sturen we je het product gratis retour.

Absoluut. Gelieve een email te sturen naar info@zoomnetic.nl zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.

Absoluut, ook op internationaal gebied vervullen wij onze diensten!

Je kunt het testproces binnen twee dagen na betaling annuleren, indien het product nog niet opgestuurd. Zodra de tester het product ontvangen heeft begint het testproces. Op dit moment kan de dienst helaas niet meer geannuleerd worden.

Betalingen

Op onze website kun je betalen via Paypal, Creditcard en IDEAL. We nemen je veiligheid erg serieus dus wees gerust dat je betaalgegevens altijd veilig zijn bij ons. Ook nemen wij fraude zeer serieus, daarom zijn alle credit en debit kaarthouders onderhevig aan validatie en autorisatie door zowel ons als de kaartuitgever.

 

Technisch

Als je problemen ondervindt met de website, raden we je het volgende aan te proberen:

1. Verwijder cookies

Mogelijk moet je je cookies verwijderen – een cookie is een klein bestand dat we op je computer opslaan om ons de volgende keer dat je ons bezoekt te laten weten wie je bent.

Bij de meeste internetbrowsers kunt je je cookies verwijderen met ‘Tools’ of ‘Geschiedenis’.

2. Start je browser opnieuw op

Zodra je je cookies hebt gewist, sluit je browser, open je deze opnieuw en bezoek je onze site opnieuw. Je zou het zonder problemen moeten kunnen gebruiken.

3. Werk je besturingssysteem bij

We raden je ook aan de nieuwste versie van uw besturingssysteemprovider te gebruiken, bijv. Windows, OSX etc.

4. Neem contact met ons op

Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice met de volgende informatie:

Zoveel mogelijk details over het probleem
Schermafbeeldingen van eventuele foutmeldingen die je krijgt
Welke webbrowser je gebruikt (bijvoorbeeld Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari etc.)
Wat je tot nu toe hebt gedaan om het op te lossen

Testfase

Wij hebben het gehele testproces zelf in de hand. Dat betekent dat onze testers eerst uitgebreid gescreend worden. Hierbij analyseren we of de tester voldoet aan het testers profiel: betrouwbaar, proactief, deskundigheid en initiatiefrijk. Tevens stuurt de tester een video mee met daarin de conclusie en advies en controleert het team de testresultaten na elk testproces.

Snelheid is een van onze kernwaarden. Dit is terug te zien in de klantenservice en het testproces. Doordat wij beschikken over een groot team van eigen testers kunnen wij zo snel mogelijk resultaat leveren.

 

We testen producten door de ogen van de consument. Dit betekent dat we naar de doelgroep analyseren. Op basis van dit resultaat kiezen wij een geschikte tester.

Support waar je wat aan hebt

Hebben we je vraag niet beantwoord?

Het kan voorkomen dat je nog steeds met vragen zit. Dat begrijpen we, het is namelijk best een complex concept. Je kunt vijf dagen per week ( ma-vrij) met ons chatten van 09:00 tot 22:00. Of je kunt ons email. We antwoorden binnen twee dagen.

Logo Zoomnetic

Alle rechten voorbehouden © 2020 Zoomnetic