Als je problemen ondervindt met de website, raden we je het volgende aan te proberen:
1. Verwijder cookies
Mogelijk moet je je cookies verwijderen – een cookie is een klein bestand dat we op je computer opslaan om ons de volgende keer dat je ons bezoekt te laten weten wie je bent.
Bij de meeste internetbrowsers kunt je je cookies verwijderen met ‘Tools’ of ‘Geschiedenis’.
2. Start je browser opnieuw op
Zodra je je cookies hebt gewist, sluit je browser, open je deze opnieuw en bezoek je onze site opnieuw. Je zou het zonder problemen moeten kunnen gebruiken.
3. Werk je besturingssysteem bij
We raden je ook aan de nieuwste versie van uw besturingssysteemprovider te gebruiken, bijv. Windows, OSX etc.
4. Neem contact met ons op
Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact op met onze klantenservice met de volgende informatie:
Zoveel mogelijk details over het probleem
Schermafbeeldingen van eventuele foutmeldingen die je krijgt
Welke webbrowser je gebruikt (bijvoorbeeld Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari etc.)
Wat je tot nu toe hebt gedaan om het op te lossen